четверг, 13 сентября 2012 г.

Рефлексія модуля 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме за цілями та призначенням (для підсумкового оцінювання, оцінювання попередніх знань учнів тощо); за формою подання (контрольний список, форма оцінювання, форма оцінювання з коєфіцієнтами та балами, графічні схеми, підказки щодо рефлексії свого навчання, «незакінчені речення», тести з різними варіантами відповідей тощо).
Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;

Комментариев нет:

Отправить комментарий